fredag den 18. februar 2011

Weekend... ferie... og fastelavnsboller

Så blev det fredag og dermed weekend. Ikke nok med en tiltrængt weekend, så er det sørme også blevet vinterferietid. Jeg fik ønsket mine dejlige unger på skolen en skøn ferie, og fik masser af fredagsknus til gengæld. 

I morges blev jeg mødt på lærerværelset af en dejlig kollega, som var så sød at komme med fastelavnsboller... ummm hvor jeg glæder mig til at smage dem. 

Lækre fastelavnsboller fra Karina... mums


Søndag skal min far fejres, med gaver og dejligt mad. Hele familien er inviteret på flæskesteg til middag, og et stjerneskud til aften. 
Mums... hvor jeg elsker min mors gode mad. 

Ferien skal bruges til at komme HELT på plads i den nye lejlighed. Billeder og de sidste småting skal hænges op... - mon jeg bliver populær hvis jeg kommer til at bore forkert?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar