fredag den 13. april 2012

Fest og skønne dage...

...venter forude. 

I morgen står dagen på bryllupsfest hos dejlige venner. Jeg glæder mig til at fejre deres store dag, og agter at feste til langt ud på natten (læs alt efter kl.2).
Gaven er pakket ind, med skønne blomster og slør - i morgen skal håret sættes, den lange kjole støves af og læbestiften klar til at kysse løs på brudgommen når bruden drister sig bort fra hans side. 

Søndag er store fødselsdag! Både min skønne mor og min svigermor fylder år. Det kræver lidt planlægning, da begge gerne skal fejres. Så frokost hos sviger og middag hos mor.

Ind i mellem festforberedelserne, sneg der sig et lille krea-projekt. Min yndlings (ind til videre også eneste) niece skal have nyt værelse - så moster her er i gang med flere små overraskelser. Et blev færdigt i dag - med inspiration fra min søde veninde Mette som i sin tid har skaffet dette søde lille hus


Et fint, men lidt trist træhus
To nuancer lilla
Det skønneste papir fra "Søsterne"

klar til små ting og sager


Ingen kommentarer:

Send en kommentar