fredag den 11. marts 2011

Elsker bare fredag...

Der er nu noget helt specielt ved fredag. Mine kære unger på skolen kan være de sjoveste, men også de umuligste fredagskulleret børn. En ting er dog sikkert, der venter fredagsknus lige om hjørnet, og ungerne giver fra sig i masse vis. 

Når klokken ringer ud fra sidste time, kan jeg hører weekenden venter. Bilen finder næsten hjem ad sig selv, og uanset hvor meget jeg holder af mit arbejde... - elsker jeg bare fredags fornemmelsen - et lille pusterum fra hverdagen.

I dag kom jeg hjem til en tom lejlighed. Hans var taget af sted på arbejde lige inden jeg kom hjem. Så med lidt tunge skridt fik jeg tømt postkasse, sat lidt vasketøj over og bare tusset lidt rundt. På vej ud i køkkenet med indkøbsposen, i mine egne tanker, ser jeg pludseligt noget lyserødt på køkkenbordet...

En skøn buket, som fik fredagshumøret helt i top - elsker min dejlige kæreste

1 kommentar:

  1. Åh hvor er den fin - sikke en dejlig overraskelse. God weekend :)

    SvarSlet