fredag den 4. marts 2011

Intet er så galt...

... at det ikke er godt for noget! Sådan lyder et gammelt ordsprog, og jeg må indrømme, at det passer meget god her hjemme i disse dage. 
Mellem feber, hoste, besøg hos lægen, sugetabletter og jagten på min forsvundet stemme, er det lykkedes at få fundet malerpensler og maling op af flyttekasserne og få weekendens dåbsgave færdig - endda i god tid. 

Jeg har malet en del billeder før. Men alle med udgangspunkt i et kendt motiv, som er overført på lærred og tilført lidt "my own" detaljer. 
Men.. men... men... nu er det endelig lykkedes mig, at blive tilfreds med mit HELT EGET maleri. Har dog luret og stjålet lidt her og der.. - men kun fordi jeg synes min inspirationskilde er så fantastisk en kreativ sjæl. 

Søndag er dagen hvor billedet skal pakkes ud, og forhåbentlig komme til at pynte på en kær lille Sifs pastelfarvet prinsesse væg. 

Tak for inspirationen Mette :)

2 kommentarer: