lørdag den 18. februar 2012

Hva´ uglen...

Så blev det lørdag - vinterferie :) Havde de to små krudtugler på besøg i aftes, skønt at have en undskyldning for fredagshygge.

Lige nu lades der op til 2x30 års fødselsdagsfest i aften, men skønne mennesker og sikkert alt for lidt søvn. Men så der det godt der er søndag - sofasøndag - det meste af dagen i morgen.

I dag kom fire små ugler forbi mit tegnepapir - de kunne sagtens bruges til noget

Lidt tekst og farve...
Fire frække ugler i festdragt

Klar til at ledsage de skønne gaver, i lækkert lilla papir

3 kommentarer:

  1. åh hvor er de fine. Lige noget for mig. Gid det var mig der blev 30 ;) Men det gør jeg vel næste år. (host host) God sofasøndag - det lyder som en god plan.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, de små gugler :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk flotte. Nu får jeg lyst til at tegne. :)

    SvarSlet