mandag den 20. februar 2012

Stille, stille, stille...

... - nu står solen op!

De første solstråler fandt ind gennem vinduet kl. 7.30 og så var jeg vågen. Efter en sofa-søndag var der ikke det store behov for at sove længe. Men den følelse var jeg vist ene om her i huset. Så helt stille listede jeg op, og nød freden. Hvad kan man bruge en solrig, stille morgen til??? 

Lidt nørdet vil nogen måske sige (her i blandt den mandlige det af husholdningen), men jeg syntes projektet er fantastisk. I en skuffe lå en kæmpe stak farvet papir i en værre uorden. Sorteringsgenet gik straks i sving...
På ræd og række på stuegulvet

Utroligt hvor mange forskellige nuancer

Vupti... - en skøn stak sorteret papir - en fryd for øjet

3 kommentarer:

  1. Wauw - gid jeg var ejeren af alt dette farvestrålende papir. Sådan et syn inspirere mig i den grad.

    SvarSlet
  2. Du ville aldrig blive færdig i rodebutikken i mit hjem... Men sikke flotte farver :)

    SvarSlet